Πολιτική Επιστροφών

Για όλες τις επιστροφές προϊόντων είναι απαραίτητο, τα προϊόντα να είναι στην αρχική τους κατάσταση, αχρησιμοποίητα και να επιστραφούν σε διάστημα εντός 7 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής της παραγγελίας.

  • Εάν θέλετε να αντικαταστήσετε το προϊόν με το ίδιο προϊόν σε άλλο νούμερο ή με κάποιο άλλο σχέδιο, θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας για να επιβεβαιώσουμε ότι υπάρχει διαθέσιμο.
  • Στην περίπτωση της αλλαγής-επιστροφής των προϊόντων , το κόστος μεταφορικών επιβαρύνει τον πελάτη, και είναι απαραίτητη πρώτα η επικοινωνία με κάποιον εκπρόσωπο μας.
  • Η αλλαγή μπορεί να πραγματοποιηθεί με τον ακόλουθο τρόπο:  Να παραδώσετε το δέμα στο κοντινότερο κατάστημα acs και εμείς όταν γίνει η επιστροφή και αφού ελεγχθεί το προϊόν, θα σας στείλουμε το νέο δέμα και θα σας ενημερώσουμε με τον νέο κωδικό αποστολής. ΠΡΟΣΟΧΗ Σε περίπτωση που ο πελάτης χρειαστεί να επιστρέψει το δέμα , θα υπάρχει χρέωση 5€ για τα έξοδα αποστολής (courier).

Όλα τα παπούτσια θα πρέπει να τα δοκιμάζετε σε μαλακή επιφάνεια, μέχρι να είστε σίγουροι ότι θέλετε να τα κρατήσετε. Τα παπούτσια θα πρέπει επιστρέφονται στην αρχική τους κατάσταση. 

Περαιτέρω, αλλαγές δεν γίνονται δέκτες για προϊόντα με ποσοστό έκπτωσης 50% και πάνω, για προϊόντα που αποτελούν μέρος ειδικής προσφοράς (2+1, 1+1 κτλ).

Ακύρωση Παραγγελίας

Ακύρωση της παραγγελίας δύναται να γίνει στις κάτωθι περιπτώσεις:

Α) Αποστολή email με τον κωδικό της παραγγελίας και την λέξη (ακύρωση παραγγελίας).  EMAIL: kampolisshoes@gmail.com

Β) Εάν έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία, αλλά δεν έχει αποσταλεί ακόμα το προϊόν, μπορείτε να καλέσετε το 210-2692916 και ένας από τους συνεργάτες μας θα αναλάβει την ακύρωση της παραγγελίας σας.

Σε περίπτωση που η αποστολή έχει ολοκληρωθεί δεν είναι δεκτή η ακύρωση και ο πελάτης χρεώνεται τα έξοδα αποστολής.

Έκανα μια online παραγγελία και θα ήθελα επιστροφή χρήματων, τι πρέπει να κάνω;

Η επιστροφή προϊόντων και χρήματων μέσω του e-shop γίνεται με πολύ εύκολο και απλό τρόπο μέσω του e-shop. Θα χρειαστεί να μας επιστρέψετε τα προϊόντα για τα οποία επιθυμείτε επιστροφή χρήματων με δικά σας έξοδα στην παρακάτω διεύθυνση: Σπυρίδων Καμπόλης Πλατεία Αγίου Βλασίου 8,Αχαρνές,Τ.Κ.13674

Πρέπει να συμπεριλάβω κάτι άλλο στο πακέτο μου εκτός από τα προϊόντα που επιστρέφω;

 Θα χρειαστούμε παραστατικό αγοράς (απόδειξη αγοράς ή κάρτα αλλαγής).

Πότε θα γίνει η επιστροφή χρήματων; Θα ενημερωθώ με κάποιον τρόπο;

Θα ενημερωθείτε με e-mail μόλις λάβουμε τα προϊόντα που επιστρέφετε και αφού πρώτα ελεγχθούν ,  θα υπολογίσετε 4-5 εργάσιμες, ανάλογα με τον τρόπο επιστροφής των χρήματων.

Επιστροφές Προϊόντων Με BOX NOW

Αν έχεις παραλάβει τα προϊόντα σου μέσω BOX NOW και θες να κάνεις επιστροφή η διαδικασία είναι απλή : Γράψε τον αριθμό δέματος (10ψήφιος αριθμός) ή κόλλησε το αρχικό voucher που έχεις λάβει πάνω στο δέμα, γράψε πάνω επιστροφή ,πήγαινε στη θυρίδα που σε εξυπηρετεί, πληκτρολόγησε τον δεκαψήφιο αριθμό και πάτα οκ. Τοποθέτησε το δέμα στη θυρίδα και κλείσε την πόρτα. Μόλις ολοκλήρωσες την επιστροφή!